من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

تکرااااارر یه حس بد

 چرا  از وقتی بزرگ! شدم آخر دوستیام اینطوریه?

حیف که ......

اینم میگذره

بعد از این یکی هم پشت سرم رو نگاه نمیکنم 

بازم فقط یه خاطره بد می‌مونه

مثل بار قبل

هزار وعده خوبان یکی وفا نکنند

 

بم برخورده ، خیلی برخورده!

فرض کنید با یکی یه جایی قرار دارین 

طرف وقتی از خونه اومده بیرون ، زنگ زده شمارو بیدار کرده که به قرار برسین اون وقت شما بش میگین نیم ساعت دیرتر میرسم  البته اون واسه قرار اولیه از خونه  بیرون اومده و نمیتونه هم بره دوباره برگرده  پس به ناچار از شما خواهش میکنه حالا که دارین  تاخیرتون رو خبر میدین ( البته با تاخیر!) دیگه سر همون ساعت که میگین بیاین. این دوستتون ماشین هم نداره که توش منتظر شما  باشه و شما میدونین که پادرد و کمردرد هم داره!کلا داغونه!

اما شما به هر دلیلی نمیتونین سر اون ساعتی که بار آخر گفتین برسین ....یک  ربع شد نیم ساعت شد نرسیدین نیم ساعت هم که کلا قرارو عقب انداختین و اون دوست احمقتون معطل بوده سرجمع در یک ساعت و نیم تاخیر، یک بار زنگ نمیزنین به اون احمق  ناچیز که معطل شماست? بش بگید میرسم نرو  کار پیش اومد یا اینکه اگه میخوای برو?

گیریم که دوست صمیمیتون باشه و نیازی به عذرخواهی نباشه اما بازم یه تماس نمیگیرین خبر بدین?

و همه اینا درحالی باشه که دفعه پیش هم طرف رو سر قرار قال گذاشتین و اصلا نیومدین و باز هم حتی یک تماس نگرفتین!


ممکنه شما پیش خودتون فکر کنین که چون شما یه لطف بزرگی در حق اون دوست بی ارزشتون کردین حق دارین اینطوری بهش اهانت کنین??? واقعا ممکنه?? واقعا همچین طرز تفکری وجود داره?



ناحقی

 

حق ندارم در قبال لطفی  که به دیگری میکنم توقع داشته باشم در مقابل اهانتم  ساکت باشه.



آی زندگی سیرم ازت


من خودم  حس یه آدم به درد نخور رو دارم اما موندم چرا آدمای دور و برم انقدر گه ن?

چرا انقدر خودخواهن?چرا هیچکس دیگه واسشون مهم نیس?

پ.ن: من فقط همین یه کلمه بی ادبی رو به کار میبرم  همین و لاغیر ! اونم فقط وقتی  عصبانی ام و فقط پیش مامانم چون فقط اون درک میکنه که من آدم بی ادبی نیستم و .....

چه میدونم شاید اونم درک نمیکنه و من توهم زدم


وقت!



چه قدربه وقت دیگران احترام  میذارم?خودمو میگم

چه قدر احترام میذارم?

به وقت هم احترام بذاریم جزوی از احترامه کللاا!

جراحت

 جراحت جدید برداشتم

کارم به قطع عضو! کشیده

مجروح شدم مجروح!

یه زندگی



 زندگی عادی

مث برفی

مث بزرگه

مث  حتی نوشین!

زندگی عادی

من و تو......

 


تو هم یه جای دنیا در حسرت  ما  بودنی......

حتی  اگه هرگز به هم  نرسیم!

حتی  اگه هرگز به هم نرسیم ، ما سهم  همیم!



پزشک معالج

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برای نگفتن


چیزهایی هست

که

نمیدونی




باهات حرف دارم




چرا آدمات اینطوری شدن؟

چرا با هم بد تا میکنن؟ چرا بی دلیل به هم آزار میرسونن؟ چرا بلاهایی سر هم میارن که حق هیچکس نیست؟

چرا یکی که نمیشناسمش و نمیشناستم ٬ کسی که برای اولین بار دیدمش....نه! برای اولین بار از کنارش رد شدم ! به خودش این حقو میده  که در عرض ۱ ثانیه چنان بسوزونتم که .................. از اون هق هقا که تا روزها تموم نمیشه.....؟

اصلا تو هستی؟؟؟ به من نگاه میکنی؟

چرا فیلمو الکی هندیش میکنی؟ چرا صبر کنیم تا آخر قصه....چرا همون لحظه که این آدما دل هم رو میشکنن یه صائقه نمیزنه از رو زمین پاکشون کنه؟

پیرهن سیاه یعنی چی؟

پیرهن سیاهِ این روزا یعنی چی؟؟

شاید تو هر چیز دیگه ای بگی ولی من میگم اون پیرهن سیاه مال عزای حسینت بود!

یکی که پیرهن سیاهی پوشیده ٬که من با اصراااارررر میگم واسه عزای اربعین حسینی بود٬ قلب منو سوزوند .....

هق هق سردی و درد عصبی ای که اود کرد......

اینا رو همون مادرایی تربیت کردن که بعضیا با غرور و حماقتی که همیشه همراه غرور میاد ٬ میگن تو دنیا لنگه ندارن! مادرایی که  کل اصول تربیتیشون محدود به این میشه که  فقط دختر تربیت کنن. که اونم فقط با حجاب باشه و بس! که حتی خودشونم نمیدونن واسه چی باید حجاب داشته باشن!چه برسه که به دختراشون بگن!مادرایی که هرگز به پسراشون یاد ندادن که اول اصول اولیه انسانیت رو بفهم و بعد ..........

 اول آدم باش بعد .........

تا با پیرهن عزای حسین (ع) به دخترکان شهر بی حرمتی نکنی....

 

 

 

خدای دنیا و دنیاهایی که میگن هست ؛به اون بنده ات بگو ٬ اگه با حرفایی که بهش زدم به خودش بیاد ٬مدیون شجاعت منه ! که چشم روی نگاه های کنجکاو مردمی بستم که هرروز باهاشون روبه رو میشم .......چشم روی خنده ها و نگاه های تمسخرآلود و کثیف هم جنسهاش! مرد ها......که نه! نرها!

اما ! اما ! هرگز نمیبخشمش! نه اون و نه اون دیگران رو.......

و اگه تو ٬از اشکهای امشب و شبهای دیگه من بگذری ٬ تو رو هم با تمام خداییت٬نمی بخشم!



۲۱  اُم آبان ۱۳۹۴


چند دسته آدم



دنیا قاطی شده.....

اونا یی که نماز میخونن و دوست پسر یا دختر دارن  و اونا که چادری ان و بی نماز.....منم خودم یه دسته جدام!

مرگ مرض


 یه تم مرض دارم  کلا

وقتی بمیرم خوب میشم

چقدر به مرگ فکر میکنید?

عجب!


یه مرد وقتی  همسر دومی  اختیار میکنه زمین و زمان نمیتونه راضیش کنه طلاقش بده و برگرده به زندگیش 

این همون آدمیه که در توجیه کارش میگه ازدواج اولم به زور خونواده ام بود!!!

خوب نکن این کارو!