من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

فردا هم میخوام پیرهن حریر آبی بپوشم و لاک زرد بزنم



توی این هیری ویری و اوضاع قمر در عقرب روحی روانی خونه و مسائل اقتصادی پسربزرگه هم تصمیم  گرفته بیاد اینجا!!! نمی‌خواست بیاد ها بسکه مهری اصرار کرد حالا هم که میخوان بیان خوشحال نیست!!!!

خدایا درسال جدید منو بکش اینا رو از دست من خلاص کن!







انتقام بی رحمانه



سال نود و چهار مرسی که زهر آخرتم ریختی و بازم سر سال تحویل با هم قهریم! سالتو کامل کردی و انتقامتو از نود و پنج به زیبایی گرفتی!



تو تنها نود و چهار زندگیم بودی



تموم شدن چه حسی داره  سال نود و چهار??

امروز روز  آخرته ..... و آخرین نود و چهاری که من یا حتی عزیزانم میببنیم مسلما  تا نود وچهار بعدی زنده نیستیم این کمی دردناکه.....

چقدر عمر آدم  کوتاهه.....

امیدوارم نفسای آخرت بدون درد باشه و زیبا....




بدون دلخوری



بعضی وقتا به این نتیجه میرسم من آدم بدیم!  ادمای اطرافم ٬ دنیا ٬ زندگی ........همونیه که باید باشه و اما این منم که مشکل دارم !





میان تمام فراموشی ها و قهقه هایم  ناگهان!!!........ حس پوچی .....

.

.

.

.

.............ویک حباب نازکِ لرزان به دلم.......



کلا حس تک فرزندی دارم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.



اومدم بگم صوب بخیر

اومدم بگم من کل دیشبو دری وری دیدم تا به این لحظه رسیدم




دنتلاقافعهثر تاهضصن




من از الان عزای کادوی روز مادرو  گرفتم.....

چی بخرم؟ 

اصن مهمه چی باشه؟ هرچی باشه یا پس داده میشه یا عوض میشه یا به فروش میره.......

بخدا موندم!

عنوان هم ندارم



یه بادی میاد و فکر کنم کاسه و کوزه ۴شنبه سوری رو به هم زده

یکی از دلایلی که بدم میاد از بهار وتابستون همین آلرژیه که الان گرفتارشم  و از بس گلو و گوشامو خاروندم دیگه دارن زخم میشن فکر کنم

پستایی که رمزی کردم مال گذشته بوده دیگه خونده شده، فعلا تصمیم دارم هر پستیو که میذارم بعدش رمزی کنم.

اما پست ثابت و پستایی که توش اطلاعات چندانی نباشه بازن ...


این بچه که دنیا اومد یجورایی خوب شد سر همه رو گرم کرده

صورت بچه چرا جوش میزنه?



مادرم گیر داده بگرد توی اینترنت م دل تختای تاشو رو ببین تا شب یکی انتخاب کن یکی سفارش بدیم منم افتادم توی رختخواب و حوصله ندارم پاشم

به نطر من تنفر حس خیلی صادقانه ایه

جذابترین شخصیتهای این سریالای ترکی از نظر من آدم بدا هستن؛ کارولین ، طاهر ، این ننه فوضول و بدجنس تحسین، بابابزرگ آیسو و غزل تو این سریال بیخوده، الان این یارو سیهان تو شرافت، از همه مهمتر فاتح! فاتح جذابترینشونه من این فاتحو به اون کمیسر مثبته ترجیح میدادم.

اینکه من این سریال شرافت رو فقط بخاطر کبری نگاه میکنم ینی من مشکل دارم? خوشگله خوب! از لباساشم خوشم میاد . 

دارم چرت میگم انگار





چرا روزای مزخرف تمومی ندارن؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوشنبه سوری با گروه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

منفجر میشم بخدا!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به من چی میگن? ....آفرین! اسکل!



از دست این لوسین بی وجدان وسایلمو قایم میکنم بعد یادم میره کجا گذاشتم

ای تو روح صاب مرده ی من



من زیر این دوشنبه میزنم بخدا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.