من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

برای باب اسفنجی به توصیه ی درمانگرم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.


بعد  از جمع  کردن واقعا  ناخواسته ی  اهالی  این خانه  سر بساط   باربکیو ،  توی  حیاط  پاهامو  دراز کردم  رو ی  یک میز پلاستیکی  و توی   لیوان  قدیمی   تیمسار که  روش  عکس   شیر   غمگینی  داره  یک  چیز  آب زیپو  مینوشم  ،  آهنگ   قدیمی  مورد  علاقه  ام  kucugum hasay  داره پلی میشه و  جای  هیچ کس  خالی   نیس   جز  تنهایی  و دخانیات    .  هوا خنکه  و پیش روی  من ،   ماه  بیش از حد کامله  و دره  بیش  از حد  سیاه  و  من  بیش  از  حد  به لشگر سیاهی پیوسته  .  

  

  اون  ستاره  ی  پر  نور ،  زهره   رو  زیر  نظر گرفتم  .هر شب  از سمت  چپ  آسمون  من  وارد  میشه  و  از سمت  راست  خارج  میشه . فردا صبح   این دو نفر  دوباره  از  سمت راست  خارج میشن  . و  دیگران   هم . همه  کس ،  همه  کس !  این  احتمال  وجود   داره   که   هر  کسی  فردا   از  سمت   راست  خارج  بشه  .

   معلق   و بی  علت  شدم.  در آستانه ی  سقوط  صداهایی   میاد  که نیوفت  ...   اما   رفقا  ،  اونا   آلردی   زیرپامو   کشیدن  و  حالا   دیگه  باید  به  سقوط  تن   داد  به  امید  دستاویزی .   فکر  میکنم  دلم  میخواد  از همه  جا   و همه  کس  برم  ...  از  اینجا  هم  باید  رفت .  

بله   آقای  تعمیرکار  عزیز  !  اگر  شما  در حال زیر  و رو  کردن  این وبلاگ باشید  ،  این  منم ...  و   مدتیه   که   دیگه  جین   نیستم  !