من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی





یه وقتایی  یه اتفاقایی  برات میوفته که احتمال وقوعش تو  زندگیت مثل  برنده شدن تو قرعه کشی بانکه ، البته فقط احتمال وقوعش!   بعد  از اون  مهم نیست چه اتفاقی بیوفته ، تو  دیگه هیچ وقت اون آدم  قبل  نمیشی!













میرم ، میام ، میرم ،  میام  ، دلتنگم  .




لااقل من اینطور فکر می کنم




وقتی یه خانوم با یه آقا دوست میشه( منظورم دوستیه نه رابطه  خاصی)  چیز جدیدی رو تجربه میکنه  

مردها توی دوستی رک تر  و  بی رحم تر  و  خوب ترن








تقاضا از تو




خدایا میشه یه فرشته  برام  بفرستی  ? 







نوشتم

دلم پر بود ،  درد داشتم  اما  پاکش کردم .

دلم میخواست با  یکی که قرار بود ۲ ساعت دیگه بمیره دردودل  می کردم  شایدم با یه لال .  که البته آغوش گرمی هم داشته باشه 

درد گردنم  انگار به مغزم و گوشام زده  . درد  دنده م هم برای همونه.

کاش کسی صدام میزد 







این خیلی  نامردیه ،  به دلتنگی کسی دامن زدن .










من الان حالم بهتره برا  اینکه حداقل الان می تونم واسه حال بدم یه بهونه جور کنم!

مامان و بابا

وقتی  جنگ و دعوا دارن واقعا حالم خوبه








 آدمایی که  بهت محبت می کنن، اونا  خطرناک ترین آدمای دنیان  باید تا می تونی ازشون دوری کنی  

یه روز وقتی مهرشون به دلت نشست، دلتو خون می کنن





این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.




 و  تو  چه  می دانی چه شبی ست  آن شب که  گربه ی  نفرت انگیزِ  چاپلوسِ  بی چشم  و  رویِ  حیاط  هم  با  تو  همدردی  می کند .








حالم  بده  اما  بهتره ! 

خودمو  تنبیه کردم و  سبک ترم.

خدا می دونه که روزای جهنمی ای رو  گذروندم .و  خواهم گذروند . و  می سوزم. تهش  نمی دونم ختم به خیر میشه یا نه  اما  برای خودم دعا  می کنم.

نمی دونم یه روز بالاخره  میذارم زندگی روی خوششو بهم نشون بده یا نه  اما  من همینم . چیزی غیر از اونی که هستم رو از خودم خواستن بی عدالتی بزرگیه.

من یک خودآزارم. همیشه همین بودم و  مطمئنم  اینو بهم بدهکاری.








دردی  داشته باشی که روی  دردودل با خودتم نداشته باشی .

اون بی کفایتی که بودم رو به  این آشغالی که الان هستم ترجیح میدم.







در این لحظه  که  تا این وقت صبح بیدار موندم و  خوابم هم نمیاد و سرم درد میکنه  و تپش قلب لعنتی هم سرجاشه و  از خودم بیشتر از هر وقت دیگه ای  متنفرم متنفرم  و متنفرم  ، حالم اونطوریه  که  تمام  اون حال بد گذشته هام  رو میخرم!  

جین روزهای گذشته ! حالت رو میخرم!!!!








حالم  خوب  نیست . تپش قلب دارم. قرار بود  خوب بشم چرا نشدم?