من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

مهر بابا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برنامه روزه ای

 ماه رمضان و افتاده روی امتحانا و تحویل پروژّه ها.... چه کنیم؟

هیچی دیگه ما که عادت داریم شبا دیر بخوابیم از بعد افطار شروع میکنیم تا سحر میخونیم و کار میکنیم بعد از اون میخوابیم....

چطوره؟ اگه بشه بعد امتحانام برم کلاس سلفژ خیلی خوب میشه.

یه جورایی با مهربانو آشتی کردیم البته درکل ۲-۳ تا جمله حرف زدیم ولی خوب...... ازم پرسید فردا روزه میگیری یا نه؟ 

من بلند میشم سحری میخورم روز اول امتحان میکنیم ببینیم چطور میشه....... چیزی که بیشتر از همه چی اذیتم میکنه تو رمضون!سرگیجه و سردرده اما فکر کنم امسال راحت باشم چون این روزا صبح که پا میشم اصلا اشتهایی به صبحانه ندارم.....


راستی حسین تو چه دعا یا سوره ای از قرآن را دوست داری؟چه دعایی توصیه میکنی بچه شیخ؟چه ذکری خوبه؟

با کدوم یکی از امامها رابطه بهتری داری کدومو یه جور خاص دوست داری؟ 


یه چی بگم ؛ من هر سوالی از مهربانو میپرسم عکس العمل منفی نشون میده یا بی حوصله است و رو نمیده سوالامو بپرسم

یا فکر میکنه درجا کافر شدم....بعد بهم میگه برو مث چیزای دیگه که تو اینترنت نگاه میکنی اینم نگاه کن جواب سوالاتو بگیر.....

بعد ولی کلا به اینترنت وفضاهای مجازی آلرژی داره .من تو وبلاگ یه حاج آقایی رو میخونم روحانی معروفیه مثلا.....

بعد یه کلمه رو اونجا دیدم خیلی ملت استفاده میکنن.جای فعل و فاعل و مفعول و ....این کلمه رو استفاده میکردن که نمیفهمیدم جریان چیه( حیا). بعد لپ تاپ رو بردم به مهربانو نشون دادم گفتم این ینی چی؟

فکر میکنین چه عکس العملی نشون داد؟ اصن انگار مامانم وقتی پای تکنولوژی در میون باشه سواد خوندن نوشتنش هم ته میکشه......." این چیه؟!!!! هععع اینجاها کجاست تو میری؟تو پای این لپ تاپ چی کار میکنی؟!!"

حاالا حساب کنین همه اینا رو باشک و سوظن میپرسه......خوب مگه نمیبینه فضاش چه شکلیه؟ مگه عکس حاج آقا و محتوای مطالب رو نمیبینه؟ مگه نمیبینه اسم وبلاگ چیه.......؟


فکر کنم قبل اینکه فکر کنه اینطور موقع ها حرف میزنه!

خودمم میدونم اینطور نباید راجع به مادرم حرف بزنم اما اگه اینجا هم نگم خفه میشم!


این رفتارش یه حس بدی بهم میده. خودش میگه برو سوالاتو از اینترنت در بیار اون وقت طوری رفتار میکنه انگار رفتم کجااااهاااا !!


*نماز روزه هاتون قبول.... ماه رمضون قشنگی براتون آرزو می کنم!*

قهر وآشتی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ما فراموش نمیکنیم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آمارگیر

این بلاگ اسکای یخورده بفهمی نفهمی ۳ میزنه.یه آمارگیر داره خودِ منم حساب میکنه.ینی هر وقت وارد پنل مدیریتم میشم آمارم یکی میره بالا!!! خخخخ

زد بازی خر عست

من در گذشته هاااا چندتا از اهنگای Zبازی رو شنیده بودم که حرف بدی توش نمیزد.البته خوب حواس پرتی منم درنظر بگیریم.یه موزیک بود که ریتم جالبی توش داشت.پر گیجی بود خخخخ. من اینو گرفتم و گاهی گوش میدادم راستش چرت و پرت میگفت من از ریتمش خوشم میومد اولش موزیک احساس خطر بهم القا میکرد بعد هیجانی میشد.....

نمیدونم شایدم چون من تو اون فازا نبودم به نظرم چرت بود اما انگار اونا تو اون اهنگ  داشتن سعی هم میکردن چیزای اخلاقی یاد بدن.

 توی ماه واره هم اهنگایی که ازشون شنیده بودم خیلی چیز خاصی نداشت منظورم اینه که حرفای بد نمیزد.البته من اونقدر تو عمقش نرفته بودم فقط گاهی لابه لای موزیک ویدئو های دیگه که پخش میشد اینارو هم پخش میکرد.ما هم توجهی نداشتیم. 

بعدها که با برفی آشنا شده بودیم برفی فقط از همین موزیک های پاپ معمولی گوش میکرد از این عشق و عاشقیا و.......

از همینا که اول رو وبلاگ بود......نه زبان اصلی گوش میداد نه رپر میشناخت نه از تو ایرانی ها سبکای دیگه رو مثل سنتی فولکلور  راک و تلفیقی......خلاصه فقط همون مدل. از خواننده های سن بالا هم اصلا خوشش نمیومد.من که دوس دارمالبته منم خیلی رپ نمیشناختم. 


بعد من چندتا اهگ رضا یزدانی بهش دادم که خوشش نیومد و گفت اینا دیگه چیه.....

بعد یه مدت موقع پخش یکی از همون اهنگای یزدانی گفت:عه من اینو خیلی دوست دارم با زرنیخ باهاش خاطره دارم

کم کم شروع کرد این رضایزدانی ها رو از من گرفتن.....بعدها کلکسیون رضا یزدانیش از من کاملتر شد!


زبان اصلی گوش نمیداد شروع کرد فرانسوی و اسپانیایی گوش دادن.......(همون انگلیسیش هم متوجه نمیشه!)

آقا من کلا یک دونه از اهنگای مرتضی پاشایی رو شنیده بودم و تو گوشیم داشتم کلا شکل این آقا رو هم نمیشناختم و فکر میکردم از این خواننده های تازه کار زیرزمینیه.خوب صداش یه جوری بود به قول مسئولین:زیادی عاشقانه بود!

برفی این اهنگ رو توی گوشی من دید وشنید و با یه لحن ناجوری پرسید:مرتضی پاشایی گوش میدی؟!!!

انگار که مرتضی پاشایی گوش دادن خیلی بی کلاسه...اینجوری بود لحنش.

بعد موقعی که این مرحوم فوت شدن٬برفی هلک وهلک با دوستاش پاشد رفت تجمع دوستداران وهواداران!


چند وقت پیش بش گفتم:اگه موزیک شاد داری بهم بده. 

گفت: دارم اما به درد تو نمیخوره.

گفتم:چرا؟

گفت:تی ام بکس و از اینجور چیزا

گفتم: نه گوش میدم بریز.

تعجب کرد.....یکی از اهنگارو پلی کرد گفتم:این که بهزاد لیتوعه نه؟!

گفت:ایول اسماشونم بلدی!

من تعجب کردم....خوب مگه چی بود؟


اومدم خونه و چندتا از اهنگارو پلی کردم.......

خداروشکر کردم خونه تنها بودم.

اولا که با برفی دوست شده بودم٬ اگه بهش میگفتم:دیوونه.....میگفت: بی ادب!


بعد از ا اینکه فهمیدم اون اهنگای زدبازی ناجورن٬پیش خودم فکر کردم اصن برای چی باید یه عده اینا رو گوش بدن؟

بیشتر موزیکاشم که مث مته رو مغز ادمه.آموزنده هم که نیست.یه عده ادم دارن بد وبیراه میگن دائم! من به عنوان یه دختر وقتی میشنوم احساس میکنم دارن به من فحش میدن وشخصیتم رو در حد حیوون پایین میارن ومن دارم واسه این کار تشویقشون میکنم!

چند شب پیش با یه دختر نوجوون پر انرژی از فامیلامون همراه شده بودم.یه دختر حدود۱۴ ساله که همیشه مهری میگفت خیلی دختر خوبیه.........قیافه شم همینو نشون میده اصن مث دخترای همسن وسالش عقده آرایش نداره و قیافه اش هنوز بچه هست. ولی وقتی چند کلوم باهام حرف زد( یک ریییییز حرف میزد) حرفاش رو میشد خلاصه کرد به:


پسر

پارک باهنر!

چت رومشون و داداشی های اونجا

فحش

رمان فلان وو

سیکس پک و....

و تماااام اهنگای زد بازی رو تو گوشیش داشت!!!



من نمی فهمم این زد بازی واقعا تو گوشیه دخترا اونم تو این سن وسال چه میکنه؟چه حس خوبی بهشون میده مگه؟ 



زد بازی

زد بازی


  1. گوش میدین
  2. گوش دادین تا حالا
  3. اسمشم نشنیدین(امکان نداره!!!!)



نظرتون راجع به این گروه چیه؟

نظرتون راجع به اونایی که گوش میدن چیه؟


امروزِ خوب یا بد؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شده ام شنبه!

همه می خواهند از من شروع کنند

" ترک کردن " را....

بدبین شدن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دعا برای کنکوری ها

آقای حسین آقا از صمیم قلب برای تو و کنکوری های دیگه دعا میکنم انشاالله خدا پشت وپناهتون باشه