من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی




حس می کنم قلبم باتری داره و باتریش داره ریپ میزنه . یهو استپ کنه مثلا.  من چرا انقد خسته ام؟ مگه  چی به من تو زندگی گذشته ؟ انگار هزار سالمه و دیگه بسه . دیگه واقعا بسه. 



پ.ن: دو سوم آدمایی که خصوصی داده بودن  برای آدرس جدید، یا وبلاگشون قفله و یا حذف کردن .حالتون خوب .  در اولین فرصت که حوصله کنم ادرس دیگه ای بسازم می رم.









بابام با مامانم قهر کرده . برای بار هزارم. و من خسته ام . حتی حوصله ی خودم رو ندارم . دلم میخواد بمیرم خلاص شم از این بی حوصلگی‌ . از این خستگی





این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.





خیلی طول کشید تا بفهمم باز امشب دلتنگم ... بااااز شب سختیه، خیلی طول کشید!











شب سردیه . 

شب  چطور این قدر  سرد ، این قدر تاریک ، این قدر سیاهچاله ی غربت و دلتنگی ، اینقدر بی رحم ... و این قدر محبوبه ی دلها هستی؟








خوابم نمیبره . چون اعصابم خورده. چون فکری ام .



پ ن:  ح جیمی  پیغامتو گرفتم  یادم می مونه.