من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

 


موود  چند ماه گذشته ، اما امیدوارم  رو به پایان:

 https://m.nex1music.ir/post/56738/ 



پ.ن: بریم



برای  همه دلتنگم  و منتظر  هیچ  کدامشان  نیستم  . 

تقدیم شما که همیشه از فمینیسم بیزار بودید .


به این فکر میکنم همزمان  که من دارم  خوابگاه های دانشگاه های دور دنیا  را  در استوری های  فلانی  رصد میکنم  ، ویدیوهای  اپلای  را  برای  فرار از این  غصالخانه نگاه میکنم، تخفیف های انلاین شاپ ها  را بالا پایین میکنم  و هولم  که آیا  بالاخره میتوانم مایحتاج زندگی حقیرانه ام  رو  با قیمت بهتری  تهیه کنم  و در این ماراتون  جا نمانم،  کودکان  در افغانستان ، در اسرائیل( یا هر اسمی که شما رویش می گذارید)  ، در  فلسطین  و در  ایران  پای مرز با شلیک  گلوله ، کشته شده اند...

شبها  به  این  فکر میکنم  که پسرک  و دخترک  ده ساله یازده  ساله ی ایرانی توانستند  خودشان  را  دار بزنند و  تو هنوز هق هق میکنی  به تنهایی  خودت  و توی دفترت مینویسی  " باید  زنده بمانی  باید فرار کنی " . چرا  وا  نمی دهم  با این همه ملال؟  

اگر  زنده  بمانم  در هر کجای  این زمین  ناپاک  ، در هر انتخاباتی، شأن  برابر  زنان  را  از ذهنم  پس می زنم و به ناموس مسئولین و رهبران و حکام جهان  رای خواهم داد بالاخص در ایران .  توف  توی شیری که خوردید  و نان حرامی  که از آن  ارتزاق کردید  و مکتبی  که در آن  پرورش  یافتید و اصول و شعائر تو خالی تان .قلب  پدرم  شبها  از اخبار احتمال  گرانی و  به تبع آن  قیمت ننه ی شما  درد میگیرد . برای تحقق مشارکت حداکثری ،  انتخاب من  از میان  افرادی  که هنوز ثبت نام  نکرده اند  " خار و  مار " شخصِ خودِ  شماست . قرار است روی  برگه ی  رای  چیزهای بنویسم  که  آدمهای  سرکوب  شده  و مریض روی  در  و  دیوار   سرویس  های  عمومی  و  سر راهی  مینویسند .  اگر  شما  جزو  شمارندگان  برگه های  رای  در  هر  کشوری  در هر انتخاباتی هستید ، آن آدمی  که  در برگ رای  اناث  شما  را  عنایت  کرده  اینجاست  ،  در این وبلاگ  ، در این  کشور . یک بلیت  بخرید  و به سراغم بیایید  اگر  با جنازه ام  روبه رو   نشدید  شکار شما  خواهم بود.



چشمم  به چت هامون افتاد.  چیزهایی که همیشه  نگه می داشتم  تا  فراموش نکنم  کی  بودم . نوشته بودم  تو  اتفاق  تکرار  نشدنی  زندگی منی  . خواستم  یک  انگشت شصت  محترمانه  به افکارم  نشون  بدم  که  یادم  افتاد هنوزم  هست . هنوزم  اتفاق  تکرار نشدنی  زندگی  من  بود . یعنی  دیگر هرگز .

چاره کن درد کسی کز همه ناچارتر است


من  هیچوقت  به خودم پشت نکردم  . چون  تنها کسی  که  صدای  شکستن  قلبم   رو  شنیده  فقط خودم بودم.  واسه خاطر همینم هیچوقت  دلم  نیومد  به خودم  پشت کنم  . شده  زندگیو  دوس نداشته باشم  . دروغ چرا ؟ همیشه شده  . ولی  خودمو  هیچوقت  دلم نیومد  دوست نداشته باشم چون  میدونستم  که  خودم  خیلی  تنهاست .فقط  من  میدونستم .


 پ.ن : نمیدونم  شاید ما  یواش می شکنیم  یا گوش  آدما  سنگینه ، شاید  باید  بلندتر  بشکنیم ،   با هیاهوی  بیشتر.


موود :

https://www.tarafdari.com/node/1606615




یه لیستی  وجود  داره از اسامی  افرادی  که   گاهی غیب میشن  ، کلا  از  آدم کمتر خبر میگیرن  ،  حس میکنیم  رابطه دو سویه نیست  و ته دلمون  دلگیر میشیم  .  اون  لیستم  خالی  شده  ! 

چو  تخت پاره  بر موج رها رها رها من



دیگه از درمیون گذاشتن دل نگرانی ها  با هیشکی هیچی حاصل نمیشه .  تیلو ،الهام ،  نعیم ، پسربزرگه ، محی ، زارا  و  دیگران .   با  بعضیاشون از اولم  حرفی نمی زدم ‌. میگم  که چی؟ فلانی که  اصلا درک نمیکنه  بدبختیای  تو رو، دنیاش  فرق میکنه .اصلا .  اون یکی  هم  که می فهمه،  چی داره  بگه  تا تورو  آروم  کنه ؟ بعد درددل همه چی سرجاشه . درد قفسه سینه تیمسار سر جاشه ، دوراهی" بابا رو  بذارمش برم  به امون خدا  یا پابندش  بشم "  سرجاشه و هیچ  درد دلی با دوستات باعث نمیشه  آدما  به  قهرای طولانیشون  پایان بدن  ، در هیچ  سفارتخونه ای  و مرز هیچ کشوری هم  باز نمیشه .  سبک  نمیشم  دیگه . فقط  گوش یکی رو  اجاره کردم الکی . 



یک زمانی  وبلاگ  مرد جوانی  را میخواندم که  ساکن پایتخت و  معلم بود ، متاهل بود ، برای اتاق خوابشان  تختخواب  نمی خرید ، دائما  پس ذهنش این بود که  زن دوم بگیرد یا ص ی غ ه  کند و  موقع  جر و بحث  از خانمش  میخواست  خانه را  ترک  کند و  به  طور عحیبی  ادعا  میکرد  علت  این کارش  این است که زیر یک سقف نباشند و از دعوا جلوگیری  شود !  من  تا بحال آدمی ندیده بودم  که تا این  حد از عوضی بودن  خودش بی اطلاع باشد . دلم  میخواست  آدرس وبلاگ  این  آدم رو فراموش کنم . حالا  سالهاست فراموش کردم   و  فکر میکنم آدمهایی  هم هستن که آرامششون  در  فراموش کردن آدرس وبلاگ منه  . 




مغزم  تمام  دیشب  مشغول وراجی بوده و بلا انقطاع مزخرفات بافته و صبح  که بیدار شدم انگار کوه کندم  . تو  حیاط نشستم و زهرمار  صبحگاهی  می نوشم و کله ی  صبح  به این فکر میکنم که فلانی  را  نمیخوام  سر  خاکم    ببینم  . این  نرمال  نیست. آدم باید لااقل وقتی  مرد  دیگران  را ببخشد. 



mood...

.https://m.nex1music.ir/post/93882/


"واسه دلایی که خیلی  آسون ... شکست."


پ.ن:  به هیچ  کس  ایمیل  نزدم  هانیه 





به اتاق تیمسار  رفتم   و  در خصوص  یکی از ده ها مصائب مسیح ( بخوانید جین )  یعنی حل  یکی  از مشکلات   لوسین  از او تایید گرفتم تا  بعدها حرفی نباشد . از من خواست  بنشینم . طبق معمول با این  تقاضا بی قرار  شدم . از صحبتهای این مرد فراری  ام . کمی  راجع به درد و دل های پسرش  حرف زد .پیرمرد در حالیکه مدتهاست خودش را  در اتاقش  حبس  کرده  گلایه  کرد که پسرکش  در حسرت  یک بار نشستن خانواده سر یک سفره است .

من  :| 

سفره :|  


واقعا  توان هضمش  رو ندارم . 




اگر  قبلا برام  ایمیل یا آدرس وبلاگ گذاشتین  ، بدا به حالتون ، ازم خلاصی  ندارین مگه اینکه  در خصوصی  اعلام  کنید میخواهید خلاص شوید.