من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی





دیشب خوابشو می دیدم. رفته بودیم بیرون. عصبانی بود. با صورت سوخته.









 خواستم بدین وسیله بت بگم دیگه حالم از کارات و رفتارات به هم می خوره. کم کم حتی از خودت هم حالم به هم می خوره.  یه مجموعه  باغ وحشی!











چرا روزه نمی گیرم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.





هر شب بی خوابی ...








بی خوابی و هزاااارتا فکر هزااااارتا  فکر که  نمیدونم تا صبح چطور میشه دووم آورد









من از ترک شدن  می ترسم . من  آدم قبل  از ترک شدن ، ترک بکنی هستم. کل داستان همینه.








شناسنامه تون  رو بردارید ورق بزنید  ، یک سر به صفحه وفاتتون بزنید. تنها صفحه ای که مشخصاتش رو هیچ وقت نخواهید دید. تاریخ وفات جزوی از مشخصات شماست. روز تدفینتون  توی پزشکی قانونی  یا هر جا  شناسنامه تون احتمالا دست بی ربط ترین آدمه ، دخترخاله ،دختر عمه ،پسردایی، پسرخاله ، دایی  ...عمو... 

نگاهتون میکنه تو شناسنامه ای که هیچ وقت فکرشو نمی کرد روزی دست بگیره. 





حیات دنیا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.




در این لحظه  اونقدر احساس پوچی و ناامیدی میکنم که منتهای آرزوم هست تا کسی برنگشته خونه تمام بشه








هر ساعتی از روز و هر لحظه تو هر شرایطی می تونم با یادآوری مرگ دردناکت گریه کنم










اومدم بلند شم همونجای حساس کمرم خورد به گوش تیز در کمد. یه خش ناجور افتاده و قرمز و ورم و اصن یه وضعی و الانم پای همون طرفم همش گز گز میکنه امیدوارم طوری نشده باشه









گند می زنید به حافظه و دایره لغات آدم وقتی آزاد نیستین. وقتی آزاد نیستین تنهایی تو اسارتتون بمونین پای یکی دیگه رو به اسارتتون باز نکنین.







بعضی   آدما  هم هرچند آزاردهنده  اما اموزنده س رفتارشون. مثلا  واست ارزش قائل نیستن با وجود اینکه براشون ارزش قائلی. از اینا یاد بگیر لااقل واسه کسایی که برات ارزش قائل نیستن ، ارزش قائل نشی.







موقع خواب موقع تنهایی حس میکنم دستی از درون ، قلبم رو میگیره و منو مثل کاغذ مچاله می کنه. صدام اونقدر تو گوشم تکرار می شه که سرم درد می گیره و چشمام ورم میکنه.اتاق تاریکه همه چیز تموم شده و تمام دارایی من جای بی حاصلی خرج شده.