من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

هکر





این پسره که امشب ماه عسل نشون داد ، ووووواقعا دوس داشتم !  امسال اصلا ماه عسل ندیدم و فقط نیم ساعت آخر این قسمتشو دیدم که........... چقدر دوست داشتنی و صادق بود! کار بدی کرده بود ها! کار خیلی بدی! 

اما  اون نفهمیدنه  که میگفت ، من قشنگ درک کردم ! بچه های خونگی اینطورین

امیدوارم حبس نره، امیدوارم یه مجازات دیگه بهش بدن


کاش یه مجازات خلاقانه آموزشی بهش بدن




ماهی خانوم




ماهی خانوم جون  از این ورا  رد میشدی  یه ندا  بده کارت دارم









یک مکالمه کوتاه!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گلوریا




نمی دونم این تبی که سراغم اومده مال سس فلفله یا چیز دیگه س. سس فلفل خیلی خوبه!  هر آشغالی رو  باهاش میشه داد پایین . کاش زندگی کوفتیم سس فلفل داشت. میرفت پایین!




این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درخواست بزرگ من




ای خدا  ، ای عالیجناب  ، ای  رییس دنیا ، ای کاینات ! 


      یک اتفاق !!!




پ.ن:

جان مادرت مثبت فقط!









نفهمی هم حدی داره




اصلا نمیتونم درک کنم کسایی که به روی  آدم میارن ما میدونیم شما اختلافی هستین!

خب چی به کسی میرسه با این فهمیدن تو ? 












از هیچ چیز به اندازه در عمل انجام شده قرار گرفتن بدم نمیاد!

واسه افطار مهمون داریم و تا الان که قاچاقی شنیدم ، هیچی به من نگفتن مادر گرام! 

من بازم سگم الان





دنیا تموم شد و ما زندگی نکردیم تیمسار!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.



 یه کم که فکر کنی میبینی من  فقط کشف شدم ، همین !







نفرت?

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

لاطائلات




الهام  حذف کردی  امیدوارم رو به راه باشی هر چند میدونم حذف کردن بین ما ، یعنی   رو به راه نبودن!

اما میدونی شاید ننوشتن بهتر باشه با نوشتن شاید مسائل بزرگتر  از اونی که هستن بشن

برات بهترین آرزوها رو  دارم و دلتنگت میشم 

قطعا  دلتنگت میشم




سورپرایزت منو تا شبم سر پا نگه نداشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

میشه اشکمو درنیاری ?

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.