من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی


خانم  جین !


+ ژست  تواضع  از خودشیفتگی  آشکار خیلی  تهوع آورتره . 

+ هر کار خطایی میخوای بکنی ، بکن  اما خودت  و بقیه رو  گول نزن. معصومیت تخیلی!

+ قبول  کن نمی تونی  این مشکلات  رو  حل کنی ، یه جوری دورشون  بزن فقط  . 









کاش یکی بود بش پول میدادیم خلاصمون میکرد از این زندگی بی معنی. حالم خیلی بده ‌.














کاش خانواده بهتری داشتم. چرا زندگیم قفل شده؟












دیشب گفتم از اس ام اسات ناراحته. گفت دیگه براش اس ام اس هم نمیفرستم لایق اس ام اس هامم نیست( اغلب فحش) صبح که بلند شدم دیدم  اس ام اس دارم باز کردم دیدم تصمیم گرفته عوض اون واسه من اس ام اس بفرسته‌. در جا بلاک.









سی سال اول زندگی اینقدر سخت گذشت وای به حال سی سال اخرش










نمیدونم شاید باید یه زبون جدید یاد بگیرم انگار این یکی زبونم مشکل داره










روزانه  از ۹ نفر تا  ۲۵نفر اینجا رو  بازدید میکنن و من فقط ۵ نفر  ادم میشناسم. 

کی  هستین شماها  که حال حوصله اراجیف منو دارین










کاش میتونستم کلی  دری وری بارش کنم کاش می تونستم فحشش بدم کاش میتونستم سکه ی یه پولش کنم  کاش می تونستم اعتماد بنفسش رو صفر کنم





این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.




فیس بوکش رو دارم . هر وقت دلم برا اون زمانا  تنگ میشه میرم عکسش رو ببینم که حالم به هم بخوره و دلتنگی از سرم بیوفته.



آستانه تحملم صفر شده، جوجه تیغی ام نزدیکم نشین.










اگر  خواننده های ناشناسی  مایل هستن از این به بعد هم بخونن یه آدرس  از خودشون  ( وبلاگ یا ایمیل ) خصوصی پیام بدن. 










این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.




جمشید جان هوا  هوای پاییزه، این یکی پاییز رو  واقعا چطور بگذرونیم. 









همش یاد روزایی میوفتم که پسرداییم اومد خونه ی ما موند...


از این خونه زنده بیرون  نمی ریم . یکی مثل من چی داره  بده به یه خونواده؟  همسر و بچه؟  تو باور من هر لحظه  دنیا ممکنه فرو بپاشه. نه  از این خونه زنده بیرون نمی ریم.