من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

نزدیک مشهد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.



زندگیم پوچ شده



چی حال منو خوب میکنه?




همه چیز داشت عادی پیش میرفت تا اینکه....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سفر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اندر حکایات تیمسار




میخواستم بیام بگم ترشی نخوریم هنوز یقه همو  به اون صورت نگرفتیم

اما فقط در چند ثانیه بعد تصمیم بر این شد که بیام  بگم :

" ینی تمام عکس العمل ها و نق های تیمسارو  حفففظم  ! "

 تمام اوقات تلخیاشو پیش بینی میکنم و میشه! و مهری ساده انگشت به دهن می‌مونه که چطوریییی?




بلدنیستم! یادم رفته!




آخرین بار کی تو تونل  جیغ کشیدین یا داد زدین?


هوس کردم


همچنان در سکوت  می رانیم!

حرفم نمیاد خب

همچنین ساکتن که آدم حرفی برا گفتن پیدا نمیکنه


بعدا نبشت:


و عاقبت سکوت شکست!! بخدا ! 

مهری به راننده بی عرضه جلویی یه بدو بیراهی گفت ! قققق

من دارم میمیرم از خنده  تو این سفر !  جدا ها !




اضطراب




اضطراب دارم 

همینطور الکی






نمیخوام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مترو نبشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وقتی کارتن یه کارتن خواب رو هم ازش میگیرن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.




این بی خوابی لعنتی




شبگینم




اینکه دیگه اینجا هم نمیتونم مثل سابق حرف دلمو بزنم  داره روم فشار میاره

خیلی 



تفکرات دلم در این لحظه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.