من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

یه‌ هیزم‌ دیگه‌ بذار تو بُخاری‌!



یه‌ هیزم‌ دیگه‌ بذار تو بُخاری‌!

نیمرو دُرُس‌ کن‌ُ لوبیا!

برو پنچری‌ی‌ِ ماشین‌ُ بگیر!

جورابام‌ُ بشورُ لباسام‌ُ وصله‌ کن‌!

اجازه‌ داری‌ پیپم‌ُ پُر کنی‌!

بگرد ببین‌ دمپاییام‌ کجاس‌!

قهوه‌ بَرام‌ دَم‌ کن‌!

یه‌ هیزم‌ دیگه‌ بذار تو بُخاری‌،

بعد بیا بشین‌ این‌جا وُ بَرام‌ بگو

واسه‌ چی‌ می‌خوای‌ از پیشم‌ بِری‌؟

 

دِ مگه‌ بِهِت‌ نگفتم‌ ماشین‌ُ دُرُس‌ بشور؟

بپّا! داری‌ چاق‌ می‌شی‌!

مگه‌ نگفتم‌ آخرش‌ یه‌ روز می‌بَرَمت‌ ماهی‌ْگیری‌؟

هیچ‌ مَردی‌ قدِ من‌ نمی‌تونه‌ یه‌ زن‌ُ دوس‌ داشته‌ باشه‌!

مگه‌ من‌ هوای‌ خواهر کوچیکت‌ُ ندارم‌؟

مگه‌ هَر شب‌ با ماشین‌ نمی‌بَرَمش‌ گردش‌؟

بیا پیش‌ِ پام‌ بشین‌!

وقتی‌ خوش‌اخلاقی‌ بیش‌تر دوست‌ دارم‌!

خوب‌ نیس‌ زَنا دعوا کنن‌!

پَس‌ دیگه‌ دَس‌ دَس‌ نکن‌!

 

یه‌ هیزم‌ دیگه‌ بذار تو بُخاری‌!

نیمرو دُرُس‌ کن‌ُ لوبیا!

برو پنچری‌ی‌ِ ماشین‌ُ بگیر!

جورابام‌ُ بشورُ لباسام‌ُ وصله‌ کن‌!

اجازه‌ داری‌ پیپم‌ُ پُر کنی‌!

بگرد ببین‌ دمپاییام‌ کجاس‌!

قهوه‌ بَرام‌ دَم‌ کن‌!

یه‌ هیزم‌ دیگه‌ بذار تو بُخاری‌،

بعد بیا بشین‌ این‌جا وُ بَرام‌ بگو

واسه‌ چی‌ می‌خوای‌ از پیشم‌ بِری‌؟

 


           از :