من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

زور بده،بد!


اکثر روضه هایی که تو این ایام میریم همش یه سری حرفای تکراری میگن. 

به نظرم بهتره برای این مجالس هم ملت یه جا عضو بشن که همش حرفای پارسالو نشنویم. بابا یه عده ادم معمولی که هر کدوم ۴۰  ۵۰ سال عمر دارن هر چقدر تو این سالها گفتین خمس بده زکات بده حجاب رو رعایت کن  غیبت نکن  دیگه اگه تا حالا نفهمیدن از این به بعدم نمیدن دیگه .جالبیش اینجاس که هیچ وقتم نمیاد بگه به این علت خمس و زکات بدید! فقط میگه بدین چون خدا و رسول گفتن!

هر سال هر سال همون روضه های تکراری !سال تا سال ما پیشرفت نمیکنیم?

باز یکی که میاد میگه ابعاد غیبت که نوعی تخریب هس به لحاظ روانشناسی و جامعه‌شناسی چیه و اینکه اجبار در دین چه اثر بدی داره میان میگن که چرت میگه و روضه رو سیاسی کرده!

من که از اجبار حالم به هم میخوره حتی اگه صدبار علتشو برام بگن و منم قبول داشته باشم اما چون زوره نمیتونم دلی بپذیرمش.

آمریکا هم زور میگه، بده نه?

 بده ،بد!