من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

حافظ



اینم  فال امشب من که خودم برا خودم گرفتم:
دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد                             یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت من طریق مروت فروگذاشت                             یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد
گفتم مگر به گریه دلش مربان کنم                             در نقش سنگ قطره باران اثر نکرد
دل را اگرچه بال وپر از غم شکسته شد                    سودای دام عاشقی از سر بدر نکرد
هرکس که دید روی تو بوسید چشم من                    کاری که کرد دیده من بی نظر نکرد
من ایستاده تا کنمش جان فدا چو شمع                       او خود گذر به ما چو نسیم سحر نکرد

                                                   کلک زبان بریده حافظ در انجمن
                                             با کس نگفت راز تو تا ترک سر نکرد

پ.ن۱: نمیدونم منظور حافظ چیه و چه ربطی به من داره باید بیشتر فکر کنم.

پ.ن۲: خونه ما از یلدا  خبری نیس قرار بود بریم خونه خاله م  اما من  پیش لوسین موندم چون که نگرانش بودم تا با تیمسار تنها نمونه و الانم پشیمون نیستم و مادرم باید این کار منو درک کنه الان که میبینم بودن من چه تاثیری داشته پشیمون نیستم.
من وتیمسار و لوسین خونه ایم و هر کدوم تو سلولمون هستیم و مهری هم رفته شب یلدا بازی.
با اینکه بازم تو خونه جروبحث داشتیم اما من خوشحالم.
خوشحالم که خودمو کنترل کردم و تا حد زیادی از غمگین شدن خودمو لوسین جلوگیری کردم.
اینکه بابام فکر نکنه ما از بودن پیشش فراری هستیم خیلی خوبه چون ما خونه خاله مون نرفتیم و ترجیح دادیم تو خونه باشیم حتی با حضور اون.
اینکه لوسین تنها نموند هم خیلی خوبه.مهری هم که تنها نیس.من بهترین کارو کردم و گرنه واسه تیمسار و لوسین خیلی بد میشد.

پ.ن۳:دلم خواس اینا رو بنویسم.

پ.ن۴:  اگه مث من  زندگی پدرتونُ در آورده  یه امشبو  غما رو چال کنین مطمئن باشین فردا سرجاشونن و میتونین از سر بگیرینشون.
 به قول حضرت تی ام بکس:
امشبو فید شین

پ.ن۵: یلدا بهتون خوش بگذره