من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

بابا جلو بچه ازین کارا نکنین!



میگن آخرالزمون شده?

مهری و تیمسار نشسته بودن پای تی وی منم میرفتم میومدم. بعد از تو اتاق اومدم دیدم یه زن ومرد پریدن تو دریا رفتم تو اتاق برگشتم دیدم زن ومرد رسیدن به ساحل رفتم تو اتاق برگشتم دیدم خانومه بیکینی تنش بود  و داشتن دنبال  هم  میدویدن . مهری و تیمسار هم همیییینطور  داشتن نگاه میکردن! !!!

بعد از بس که در این موارد ما از نه نه بابامون حساب میبریم بس که بمون چپ چپ نگاه کردن  رد شدم  به مهری گفتم اگه بشه که عوضش کنین! ینی خودمون نگاه کنیم طبیعیه ولی مامان باباها که دیگه!

رفتم اومدم عوض نکرده بود . گفتم بابا عوضش کنین از ما گفتن!

 نع ! عوض نکردن!

خلاصه فیلم رفت به مراحل بعدی مورد دااااار.........اینا عین مرررررد فیلمو تماشا کردن!

هیچی دیگه منم قیافه م عین این استیکرا شده بود 

حالا باز بگین نع. آخرالزمون شده دوستان!