من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

تیمسار بی انتهاااا.......




نمی دونم چطوری با تیمسار آشتی کنیم. ولی خیلی بدم میاد روز پدر باهاش قهر باشم.

مونوپادم نمی دونم برم بخرم.......... باز بگه چرا خریدی و من لازم نداشتم و از طرفی گفتن بهتره موبایل مورد استفاده همراهتون باشه موقع خرید٬ که تست کنید بهش بخوره و.............نه ساعت میندازه بابای من نه انگشتر و نه از کیف پول استفاده میکنه......اصولا پول نقد زیادی همراهش نیس

اودکلن هم که تو خونه ما محل مناقشه هست. کمربندم بد نییس..............


به مهری گفته چرا موبایل تو و تبلت جین پسورد داره ؟ مال شما پسورد داره بد نیس برا من بده؟

نمی دونم  آخه یجوریه آدم بره موبایل یکیو دست بزنه و ببینه پس داره و بعد روش بشه بیاد بگه! خب معلوم میشه میخواسته توشو نگاه کنه دیگه!


حالا هم میگه یکی به موبایل من دست زده و بعضی کتابامو حذف کرده!

منظورش منم چون می دونه که مهری بلد نیست به موبایلش دست بزنه.

خودمونیم  ، من دست نزدم !


اون روی خوش بینم میگه ایشون خودشون حذف کردن و حواسشون نیس .

اما امان از روی بدبینم! اون میگه که اینا بهونه س  که دوباره پسورد بذاره روی گوشیش!