من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

باور کنید آدم می تونه ناراحت بشه



هیچ وقت   از  یه دختر جوون  که زیادی هم آروم به نظر می رسه  نپرسید چرا  دیسک و آرتروز ؟

می دونید؟   بهش نگید : "عاشق تو ام  که با این سن ........هم  کمرت  درد می کنه هم گردنت! "

" ازدواج کردی یا مجردی؟"


علی الخصوص که  پرستار باشید و  علی الخصوص که  فقط یک سال از دختر جوون کوچکتر باشید.

علی الخصوص که مادر  دختر  همراهش باشه.

علی الخصوص که دختر جوون ،‌پیش از اون  ، چند روز بود به این فکر می کرد: چه خوب که نه دکتر جدید و نه پرستارای  جدید باز با  تعجب احمقانه شون  و  کنجکاوی های بیخودشون  حالمو  نگرفتن.


باور کنید یادآوری  نحوه مبتلا شدن آدم به هر مرضی می تونه ناراحت  کننده باش!   باور کنید  می تونه خاطره ی بدی باشه.  باور کنید گاهی  حرف  اضافی  موقوفه. حتی برای شما پرستار عزیز!

باور کنید دختر جوون میتونه تصادف کرده باشه.  می تونه  حتی  توو  جوونی مُرده باشه . این خیلی احمقانه س که  به کسی بگی :

عاشق تو ام که با این سن ............مرُدی !

نیست؟

این خیلی احمقانه س کسی رو بخاطر  چیزی که درش  نقشی  نداشته ، و  تازه  فقط  به  خودش  آسیب رسیده ، سرزنش  کنی !  برای بیماری !!!!

نیست؟

 

این لحن سرزنش وارِ‌ تکراریِ  احمقانه ی نهفته توو کلام بعضی ها  رو درک نمی کنم.....


و  روی  وایت برد  نوشته :

هوپ!  هُلد آن ،‌ پِین  اِندز !

!!!!!!!


اینطوری میشه که دختر جوون  باز خشک میشه .........و  خنده های دکتر مهربونِ خوش اخلاق  شاید روی صورتش  خشک میشه و شاید دکتر هم دیگه نخندید.




پ.ن:

پرستار  نبود  در واقع منشی بود و  تنها کاری که باید میکرد این بود  که به من پنبه الکلی بده و حرفش  واقعا حرف اضافی بود . یاد اون دکتر متخصص مغز و اعصاب احمقی افتادم که تو  ۲۲ سالگیم پیشش رفتم و کلی اشکمو در آورد  با سرزنش کردناش. بلا نسبت دکترای خوب  ،  بی شعور براش کم بود . انگار  من  خودزنی کرده بودم و مقصر بودم!