من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

توبیخ خودم




داشتم سعی می کردم  از تو  کمد لباسم یه لباس مناسب پیدا کنم و برم دوش بگیرم.  بعد با خودم فکر کردم  :

" خانوم جین !  اصلا اونقدری زنده می مونی که این لباس ها رو بپوشی؟ که چی اینهمه لباس؟ وقتی مردی  خجالت نمی کشی از خدا ؟ چطور سرت رو  بالا بیاری؟  تازه این فقط یکی از خطاهاته !خودخواهی ! شاید حتی سبک ترینشون باشه. با این پولا میشد کارای بهتری کرد حتی میشد آبروی کسی رو خرید اصلا  چرا نمیدی بره؟ فقط بخاطر حرف مردم!!! انقدر بدبخت و ضعیفی! بعد دنبال آزادی بگرد......آزادی ینی حرف مردم و قانون هاشون پشیزی برات ارزش نداشته باشه! حالا برو پیداش کن ......."


این گلشیفته رو خیلیا عخش کردن.  حتی خودم  . ولی حالا فکر می کنم  از هرکسی میشه چیزی یاد گرفت. اصلا براش مهم نبود ما چی فکر میکنیم .  کاری به لخت شدنش ندارم جوابشو خودش میده و اونایی که کورکورانه ! واسه برهنگی  الگو بردای می کنن  هم مشکل از بی عقلی خودشونه  اما جسارتش واسه انجام چیزی که مطابق فکر خودش درست بوده و  از نظر جمعیت زیادی گناه نابخشودنی ، قابل تامله.


از گلشیفته کمتریم؟ من که در این زمینه ازش کمترم.



پ.ن:

میزان لباسی که من دارم از خیلیا کمتره . من قانونی به نام  "لباس عید "  یا "  فصل جدید"  یا  " شروع دانشگاه "  ندارم.