من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

آتیشمون زدی




نذاشتن باهات ارتباط داشته باشیم نذاشتن بچه تو ببینیم ، چه حسرتی خدا ،چه حسرتی .  از بی عرضگی خودمون  بوده .برا دومادیت خرج ندادیم در عوض واسه عزات دادیم.چون ازدواجتو قبول نداشتن چون زنتو نپذیرفتن چون زنت بزرگتر از  تو بود چون بچه داشت. واسه اینا تو رو نپذیرفتن واسه اینا پاگشات نکردیم پامو نو تو خونه ات نذاشتیم چون به خودشون حق دادن به جای تو انتخاب کنن چون دوست داشتنت رو ندیدن چون خودخواه بودن  .....حالا  دیگه همه اینا چه فایده داره؟ واحسرتا چه فایده داره؟ جیغ و فغان و توی سرمون زدن چه فایده داره؟ حالا که نیستی ، زنت رو پذیرفتن. تو رو پذیرفتن  قبول کردن پیکرتون  کنار هم  باشه. الان دیره  و الله دیره .  فایده داره؟ چرا  انقدر دل سنگ بودن؟ مگه نه اینکه تو خودت میدونستی  مطلقه ست میدونستی بزرگتره میدونستی بچه داره...؟ پس  بعد همه اون حرف زدنا و با دیدن خواستنت دیگران چه کاره بودن؟ چرا انقدر دیر؟ وقتی تحریمت کردن و تا بودی یک قرون کمکت نکردن، حالا مجلس آنچنانی برای تو چه فایده ای داره؟بچه ات به غربت دنیا اومد به غربت هم مرد. گفتی مامان خونه م نمیای منم بار آخره خونه ات  اومدم . بار آخر بود.  الان ماها و ضجه هامون همه به درد لای جرز دیوار میخوریم  . ارزش نداشت. 

 دارم میبینم و حرص میخورم. دارم ضجه ها و حرفاشون رو میبینم و میشنوم  و حرص می خورم . دارم می ترکم . اگر ننویسم می میرم . چقدر گفتیم نکنید گفتیم دیگه بپذیریدشون جرم که نکردن ، گناه که نکردن. وقتی  تو زیر خروارها خاکی ...چه فایده. تو که رفتی همه آدمهایی که سالهاست با هم قهرن  دور هم جمع شدن. گوشت قربونی شدی تو . باورم نمیشه نیستی احسان جان. واااای مردم احسان جان. دیدم روت خاک ریختن  واااااااای  روت خاک ریختن جانِ دل، دیدم اما باورم نمیشه تو نیستی.