من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

سیگار پشت سیگار




حال جسمیم اصلا مساعد نیس. دوباره به طرز بدی سرماخوردم و تب کردم به علاوه آبریزش بینی  هم دارم  و گلوم می سوزه  غیر از اون از  اختلالات  هورمونی  در رنجم که خیلی طولانی شده . سمت راست کمرم کاملا متورم و ملتهب شده و اینو حس می کنم. اعصابم به شدت خرابه. دیشب دیدم که لوسین سیگار کشید. اونم  چندتا.نمی دونم چرا مسئله سیگار  کشیدن  خودم به نظرم بغرنج نیس اما برای اون خیلی عصبی شدم. فکر نمیکردم انقدر اذیتم کنه. دیروز از توی کیفم پول برداشته پول فدای سرش ولی از این نوع بی غیرتی می ترسم. خدایا ینی میشه پول رو جایی انداخته باشم یا کسی دیگه برداشته باشه؟ خدا کنه... 

دیشب هم باز بابا  بهم پرید.مهمون داشتیم  باز داشت هورت می کشید سوپشو ، یواش بهش گفتم هورت نکشین ، بلند گفت دوست دارم!


خودم هم باورم نمیشه ما یک خانواده تحصیل کرده هستیم . مثلا!

خانواده! هه!