من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی




در این انتخابات کاملا  در آمپاز شرکت خواهم کرد.

 

اون یکیشون که آقاش  شهر ما رو   قرق(؟)  کرده، به علاوه خراسان، بسش نبود  دایره حکومتش رو به کل کشور میخواد گسترش بده. دین رو بچپونه  تو حلق  مردم تا عاقبت  عق بزنن  و بالا بیارنش. یه دونه ترامپ واسه کل دنیا بسه اونقدر  با اون ترامپ احمق  کل کل کنه و  ملت رو  جمیعا به دو نقطه   بده. ما رو با تحریم ها  قویییی کنه هاهاهاها  . بیا تو جای ما قوی شو مردک‌. شماها که سالهاست  رو صندلیتون تمرگیدین چه ترسی از تحریم دارین؟  از مال مردم خیرات میکنین و حس خیری  هم بهتون دست میده.

اون یکیشون!  هوااااپیماااا  خریده  خیر سرش . قشر ضعیف که عمرا سوار هواپیما نمیشن و قشر متوسط هم با هزار  دودوتا چهارتا.  آخه یکی که از بی پولی واسه تا سر خیابون رفتن حساب کتاب میکنه  بویینگ میخواد چه کار؟  

اون اگه تو سر دولت نزنه و از فقر مردم نگه ، رای نداره . اینم اگه وعده آزادی نده.  انگار مملکت بی صاحابه که  تو‌ بیای وعده آزادی بدی . 

 کی تموم میشن اینا ؟ این خاندان ؟  اینا که صدقه سری  انقلاب خون ملت رو  مکیدن؟ کی می ترکن اینا؟



 پ.ن:

امروز یک آن چشمم به بابام افتاد دلم کباب شد براش. مرد ۶۰ ساله عین یک بچه خودش  رو مچاله کرده بود روی مبل دراز کشیده بود رو به دیوار  و داشت کلیپ های  تلگرامی انتخابات  و سخنرانی ها رو گوش میداد.یه روزی که باباهای ما جوون بودن به  امیدی انقلاب کردن. چه در جریان پیروزی انقلاب و چه دوران جنگ جونشون رو گرفتن کف دستشون. عمرشون رو گذاشتن. اما چی شد؟