من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

چرا پس انداختین





اگه میخواین پدر باشین یه طوری باشین که واسه ما به بدنامیش بی ارزه. دوستون داریم.


الان بار اندوهی که من  به دوش میکشم رو  اصلا ازش خبر نداری بعد میخوای خواهر برادر بمونیم؟ 


حالش خیلی هم خوب بود یهو شعله کشید. مرهم نیستی لااقل نمک به زخم من نباش.


می ترسم ادما یهو بمیرن. بی خبر زنگ بزنن بگن فلانی مرده. تلفنتو واسه همین جواب دادم . ترسیدم گفتم گوشیش دست یکی افتاده که میخواد خبرای بدی بده.


دلم میخواست فرار کنم امروز از این خونه و برم خونه اون. تنها جایی که دارم‌ . داشتم. اون دیگه مرده. فراموش می کنم.

زندگی  گوه




ماهی داشتیم امروز . روی میز کنار دیس ماهی ، تنگای ماهی مینیاتوری بود . دلم واسشون سوخت . مث زندگی زهرماری.


نونمون رو تو خونمون تر میکنیم:

همه چی بود سر سفره مون .سبزیجات متنوع و رنگارنگ ، غذای لذید ، زیتون ، بهترین ترشی اتریشی. ولی همه مون تف جمع کرده بودیم تو دهنمون  حیفمون میومد بندازیم تو روی همدیگه!  یک کلمه حرف نمیزدیم. تو روش نگاه نمیکردم از دلخوری.  غذایی که پخته بودم کوفتش کردم درست مثل پولی که خرجم میکنه و کوفتم میکنه. 



کاش میدونستم غیر از خودم از کی تا این حد متنفرم.