من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی





می دونم خیلی ها تو  فامیل  مسخره ام میکنن بخاطر اینکه  اهل  آرایش نیستم. به من مثل احمق ها نگاه می کنن . این  دلم رو  میشکنه  .  می دونم  بعضی ها لباس پوشیدن منو  جلب توجه  می دونن  چون  واسه اونا تعریف  نشده.  رفتارشون   دلمو می شکنه . این آدما  دو سوی  یک محورن با اینکه فکر میکنن خیلی با هم فرق دارن . و اینکه من دسته اول رو  راحت تر می تونم ببخشم حداقلش  اینه که اتهام  احمق  بودن  به   اتهام   بی حیا بودن  شرف  داره  تو  جامعه ما .  یادم نمیره  با  یه لباس بلند  که. حتی کمی روی زمین کشیده میشد  کنار مامانم  راه  میرفتم  ، مامانم هیچوقت نظرش این نبود که لباس من بده  ولی   یه   خانم    کنار    شوهر    و دختراش     توی  پارک    طوری  با   چندش   به من   نگاه    کرد   که   انگار   زن   بدکاره. دیده باشه .   برای. اون  زن   متاسفم  .   البته معلوم بود   ادم  سطح  پایینی   بود   ولی   بیاین  انقد با خط کش  خودمون ادمها  رو  متر نکنیم . اون ادمی  که شما بخاطر  لباسش بدحجاب. می دونیدش شاید تو فامیل خودش  توسط  یه مشت احمق تر  از شما (بلانسبت شما)  بخاطر سادگی  لباس  و ارایشش مسخره میشه . ادما. از فرهنگای مختلف میان. بفهمین. اگه می تونین . لطفا.همه  مون  ، هر دو سوی  محور  .