من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی



اگه  بخواین میزان  گرمی  خونواده  مارو  بدونین: 

تیمسار سکته کرده و موقع توضیح داروهاش فقط مهری پیش دکتر بوده. حالا تیمسار ازش میپرسه  اگه من الان کاریم بشه میدونی قرص زیر زبونیم کدومه؟ مهری میگه بهم گفتن یادم نیست . مهری طوری میگه بهم گفتن انگار که همین که بهش گفتن کافیه و مهم نیست که یادش نیست کدومه ! بعد به تیمسار می توپه که وقتی من همه داروهاتو  بهت میدم چه اهمیتی  داره  زیرزبونی کدومه که الکی حرص میخوری! همین طوری الکی حرص خوردی که سکته کردی ! 

متوجهین؟ مامانم به شوهرش که سکته کرده میگه چه اهمیتی داره زیر زبونیت  کدومه ! بابام  شبا میترسه تنها بخوابه ! رابطه تون رو  از اول با همسرتون طوری مدیریت کنین که وقتی پا به سن گذاشتین از زنی که براش مهم نیس زیر زبونیتون کدومه خواهش نکنید شب حتما تو اتاقتون بخوابه. اینا تو شصت هفتاد سالگی واقعا فرساینده س.