من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی

بیان نظراتم به طور یک طرفه ، پیشاپیش عذر میخوام


یه عده هموطن مقیم خارجه هم درد شکم سیریشون گرفته و میگن سال نو ، فقط سال نوی ایرانی :|  هموطن تو  اینو بگیر اونو بیشتر بگیر!  یه سالی برگرد در این جغرافیا زندگی کن  اون وقت می بینی به سال نوی دورافتاده  ترین قبایل سرخ پوستی هم احتیاج داری  واسه  در اومدن از حال نکبت . 

 این بنده ی حقیر  فدوی  امت  که قدیما  هیچ مناسبتی  رو  حساب نمیکردم  ،اعتراف میکنم  امروز  به دنبال مناسبات  تقویم های دیگری هم هستم که فعلا  تقویم زرتشتی ایران باستان رو  برگزیدم  ؛ حرکتی  در راستای  راضی نگه داشتن  طرفدارانِ مسلمانِ عجیبِ مکتبِ "ما خودمون فلان مذگان داریم "  که به طور عجیبی مخالف برگزاری جشن کریسمس هستن‌. این در حالیست که عیسی مسیح رو پیامبر الهی میدونن ولی زرتشت رو نه !  الگوی تفکرات  اینا تو تصورات من مثل بازی  لی لی میمونه، هی از این خونه به اون خونه. 

خدای  رسول الله مهمتره؟ خب عیسی  که رسول الله تر از  زرتشته :|   ملیت مهم تره ؟ پس نوروز مهم تر از عید مبعث و  میلاد پیغمبره :| 


چرا  و چگونه ؟  :/