من جین هستم

دیوانگی

من جین هستم

دیوانگی


۱) صفحه ای هست به نام  "ضایعاتچی "  در اینستگرم  که کار جالبی میکنه.  تا جایی که اطلاع دارم عکس چیزهایی که به دردتون نمیخوره و میخواید واگذار کنید برای پیج میفرستین . یک قیمت پایه حداقلی میذارن که نمیدونم شما تعیین میکنید یا مدیریت صفحه . افرادی که مایل هستن اون کالا رو  داشته باشن با قیمتی بالاتر از قیمت پایه میخرنش و پول  میره  برای انجام کارهای محیط زیستی و  امثال اون  هزینه میشه . شما با هزینه ی  خود خریدار ، کالا رو براش ارسال میکنین . اقدام شما و خریدار در جهت پسماند صفر و کمک به محیط زیست هست . کالاها میتونه هر چیزی باشه حتی دیدم که  لوازم ارایش تاریخ مصرف گذشته رو برای انجام کارهای هنری گذاشته بودن که نمیدونم تا چه حد درسته . قوطی ، پارچه، لباس ، هر چیییی... میخریم:) 


۲)  پاکزی در شهرهای محدودی ، خیلی خیلی محدودی در واقع، زباله تفکیک شده شما  رو دریافت و به ازاش پول میده ! ولی  تا جایی که میدونم شهرداری ها هم همچین کاری میکنن و  در مناطقی هست .

۳)  اپلیکیشن yoga time در این  ایام  کرونایی آموزشهاش رو رایگان کرده .